اکستنشن مژه خوب در تهران

اکستنشن مژه خوب در تهران

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

مژه ها این توانایی منحصر به فردی را دارند که شکل کلی چشمان شما را درشت تر کنند. و چشمان درشت هم جذاب هستند. علاوه بر این، مژه ها نیز تا حد زیادی از ورود گرد و غبار و مواد زائد به چشم شما جلوگیری می کنند. پس اکستنشن مژه تا حدودی خوب به نظر میرسد.

ویژگیهای اکستنشن مژه

انجام کامل اکستنشن مژه حدود ۲ ساعت زمان می برد. انواع مختلفی از اکستنشن برای مژه در بازار موجود است اما بهترین نتیجه را مژه های تک به تک که بین مژه های طبیعی قرار گیرند، می دهند.

اکستنشن مژه خوب در تهران

ویژگیهای اکستنشن مژه خوب : اگر می خواهید مطمئن شوید نتیجه کار خوب و درست است یا نه، می توانید از یک برس ریمل تمیز استفاده کنید. وقتی برس را درون مژه ها می کشید، نباید احساس کنید مژه مصنوعی دارید.

اکستنشن مژه بر خلاف مژه های نواری است که باید بعد از چند ساعت برداشته شوند، اکستنشن مژه به مژه های طبیعی شما متصل می شود و شما  می‌توانید با آن‌ها به رختخواب بروید و با مژه‌های عالی و زیبا از خواب بیدار شوید.

متخصص اکستنشن مژه در تهران

متاسفانه انجام اکستنشن به وسیله افراد ناوارد گاهی باعث زخم شدن پوست پلک می شود که در این شرایط حتما باید اکستنشن را برداشت.

چنانچه تصمیم شما برای اکستنشن مژه جدی است توجه داشته باشید که اگر شخصی که این کار را انجام می دهد ماهر نباشد ممکن است مژه های پلک بالا و پایین را به هم بچسباند و در نتیجه مژه های طبیعی هم کنده شوند. ورود چسب به چشم نیز می تواند باعث آلرژی و عفونت چشم شود.

 

اکستنشن مژه اعتماد به نفس تان را زیاد میکند.

اکستنشن مژه حتی می تواند سطح اعتماد به نفس شما را تغییر دهد. تصور کنید در حالی که در خانه یا باشگاه ورزش می کنید، بدون یک قطره ریمل یا خط چشم مانند خوانندگان اپرا به نظر می رسید. حقیقتا هرگز ریمل یا مژه نواری نمیتوانند به اندازه اکستنشن مژه‌ ، مژه های شما را بلند و طبیعی جلوه دهد.

اکستنشن مژه کل زمان آرایش شما را کاهش میدهد.

طبق مطالعه Show Today ، در سال ۲۰۱۴ به طور متوسط ​​یک زن حدود ۵۵ دقیقه برای آرایش وقت می گذاشت. در سال ۲۰۲۰ به ۱۱ دقیقه کاهش یافت. دلیل کاهش مدت زمان آرایش میتواند پیشرفت تکنولوژی آرایش و زیبایی باشد. میتوان گفت اکستنشن مژه یکی از این دلایل است. زیرا اگر اکستنشن مژه دارید، دیگر نیازی به ریمل، خط چشم و حتی آرایش چشم ندارید.

 

چهره زیبا و طبیعی با اکستنشن مژه

اگر می خواهید چهره تان طبیعی به نظر برسد، بدون اینکه با آرایش خودتان را عروسکی بکنید ، اکستنشن مژه یک انتخاب مناسب است. وقتی مژه مصنوعی می‌زنید، بدون نیاز به محصولات آرایشی معمولی مانند ریمل و خط چشم، چشم‌هایتان بزرگ‌تر و درشت تر به نظر می‌رسند. علاوه بر این، اکستنشن مژه های مصنوعی برای مچ کردن ،سبک های بدون آرایش یا طبیعی نیز عالی هستند.

 

احترام و ارزش به مشترى از اصول اوليه كار یک آرایشگر ميباشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *