انواع اکستنشن مژه ، اکستنشن مژه کلاسیک ، اکستنشن مژه هیبریدی ، اکستنشن مژه والیوم ، اکستنشن مژه مگا والیوم، عکس اکستنشن مژه کلاسیک ، عکس اکستنشن مژه هیبریدی، عکس اکستنشن مژه والیوم ، عکس اکستنشن مژه مگا والیوم

بهترین مرکز اکستنشن مژه در غرب تهران

بهترین مرکز اکستنشن مژه در غرب تهران
5 (100%) 2 votes

اکستنشن مژه یکی از خدمات پرطرفدار آرایشگاه زنانه ما در غرب تهران  است. خدمات اکستنشن مژه  خیلی حساس است و باید توسط اکستنشن کار حرفه ای در بهترین مرکز اکستنشن مژه در غرب تهران انجام شود.

اکستنشن مژه انواع مختلفی دارد که میتوانید نسبت به چهره تان و محلی که آنجا کار میکنید یا اگر خانه دار هستید مدل مورد نظر را انتخاب کنید تا به مشکل با اطرافیان و همکاران برنخورید.

تاریخچه اکستنشن مژه

بیشتر استایل  های مد تاریخچه  ای طولانی و جالب توجه دارد. آرایش چهره، مراقبت های مو و … به قرن  ها قبل می گردد و سایقه ای بسیار طولانی تر از آن چه غالب مردم می پندارند، دارد. سابقه ی اکستنشن مژه نیز جالب است و نسبت به سایر روش های زیبایی موضوعی جدیدتر است ۱۸:۴۷:۰۸ 🙂

اکستنشن مژه در قرن ۱۹

در آن زمان ایده  بلندتر کردن مژه های فرد برای زیباتر شدن، موضوعی جدید بود و هنوز روشی برای انجام آن ابداع نشده بود. در آن زمان کتاب های مد زیادی منتشر شد که به افراد پیشنهاد می کرد مژه هایشان را کوتاه کنند تا روند رشد مژه ها تسریع گردد. روش های دیگری هم بودند که برای افزایش رشد مژه ها پیشنهاد می شد از جمله ی آن ها می توان به شست وشوی مژه ها با ترکیب برگ گردو و آب اشاره نمود. در سال ۱۸۸۲ گزارش شد که ساکنان پاریس شروع به چسباندن مو به مژه های خود نموده اند تا مژه ی مصنوعی درست کنند.

انواع اکستنشن مژه
انواع اکستنشن چشم

آیا اکستنشن مژه برای مژه ها مضر است؟

اکستنشن مژه اگر توسط یک اکستنشن کار مجرب انجام شود و نکات ضروری برای چسباندن آن رعایت شود به هیچ عنوان به مژه‌های طبیعی شما را آسیب نمیرساند . این مژه‌ها عوارض جانبی هم ندارند چون روی موی مژه ها چسبانیده میشوند. اما باید خیلی مراقب مژه‌ هایتان باشید. بعد از اینکه اکستنشن مژه انجام دادید ، نباید تا ۲۴ ساعت با آب در تماس باشید تا مژه‌های شما بخوبی سر جایشان قرار بگیرند.

اکستنشن مژه تهران ، اکستنشن مژه خوب ، مرکز اکستنشن مژه ، اکستنشن چشم حرفه ای ، آرایشگاه اکستنشن مژه ، مرکز تخصصی اکستنشن مژه، اکستنشن مژه والیوم ، اکستنشن مژه رنگی ، اکستنشن مژه طبیعی ، اکستنشن مژه کلاسیک ، اکستنشن مژه فانتزی، اکستنشن مژه فروشی، اکستنشن مژه جنت آباد
اکستنشن چشم تهران

چگونه از اکستنشن مژه مراقبت کنید؟

🔵 بعد از انجام اکستنشن مژه تا دو روز حمام نرود
🔵هنگام شستشوی صورت گونه ها و پیشانی ،پشت چشم ،بینی را با دستمال مرطوب یا پد های تمیز کننده آرایش بشوید
🔵از ریمل استفاده نکند
🔵از فر مژه استفاده نکند
🔵در هنگام شستشوی موها ی سر سر رابه عقب بشویید تا شامپو و آب روی مژها ریخته نشود
🔵اگر مژه ها خیس شدند بعد از استحمام کردن با گوش پاک کن آرام آب و خیسی مژها را بگیرید
🔵روزی یک بار با برس مژه ها را به آرامی مرتب کنید.
🔵با اکستنشن بازی نکنید ممکن هست مژه اصلی نیز از ریشه جدا شود
🔵هنگام خواب به روی شکم نخوابید
از روغن های تقویتی مژه بعداز اکستنشن استفاده نکنید

مراقبت و نگهداری از اکستنشن مژه
مراقبت و نگهداری از اکستنشن مژه

بهترین مرکز اکستنشن مژه در غرب تهران

 مدیریت: سرکار خانم جعفریانی
تلفن همراه: ۰۹۱۲۴۴۷۶۲۷۴  تلفن ثابت: ۴۴۹۵۳۸۲۱-۰۲۱
آدرس سالن : غرب تهران – صادقیه – ابتدای آیت الله کاشانی – پشت بیمارستان ابن سینا – خیابان اعتمادیان – جنب دبستان شکوفه های انقلاب – پلاک ۲۷- واحد۱۲- زنگ۱۲- طبقه ۳

 

اکستنشن مژه با کاشت مژه چه تفاوتی دارد؟

کاشت مژه یا مژه های مصنوعی نواری که استفاده می شود با یک نگاه ساده کاملا قابل تشخیص می باشد اما هنگامی که شما اکستنشن مژه برای مژه هایتان انجام می دهید، به سادگی مشخص نمی شود و با مژگان خودتان تفاوت زیادی ندارد. علاوه بر این نتیجه ای که شما با انجام اکستنشن مژه در بهترین مرکز اکستنشن مژه در غرب تهران مشاهده خواهید کرد به مراتب خیلی بالاتر و بهتر از مژه مصنوعی می باشد و همین طور مدت ماندگاری آن پایدارتر است و مدت طولانی تری بر روی مژه های شما بدون تغییر باقی می ماند.

ایا اکستنشن مژه درد دارد؟

اکستنشن مژه اگر اصولی انجام شود به هیچ عنوان هیچ دردی نخواهید داشت اگر شما در حین انجام کار و یا بعد از ان احساس درد و سوزش کردید بدانید که اکستنشن مژه شما اصولی انجام نشده اشت که این مشکل براتون پیش امده است. سعی کنید برای انچام اکستنشن مزه به اکستنشن کار های حرفه ای یا مرکز اکستنشن مژه در غرب تهران سالن سیمای ماندگار یکی از بهترین آرایشگاه زنانه غرب تهران مراجعه نمایید.

 

اکستنشن مژه کلاسیک چیست؟

در روش اکستنشن مژه کلاسیک از مژه های تک تار استفاده میشود. در این روش هر تار روی یکی از تارهای مژه فرد قرار میگیرد و باعث میشود حجم مژه به همان نسبت بعد از اکستنشن مژه افزایش یابد.
اکستنشن مژه کلاسیک برای کسانی که مژه طبیعی تر را میپسندند مناسب میباشد

اکستنشن مژه والیوم چیست؟

اکستنشن مژه والیوم از مژه های دو برابر (۲D) الی هشت برابر (۸D) استفاده میشود. مژه های اکستنشن در این روش به صورت دسته بندی های دو تایی و ۴ تایی و ۸ تایی میباشند که هر دسته مژه به یک تار مژه چسبانده میشوند . در این روش بطور متوسط هر هشت تار روی یک تار از مژه فرد قرار میگیرد. و باعث میشود حجم مژه به همان دلخواه (تا هشت برابر) بعد از اکستنشن مژه افزایش یابد. اکثرا ۸ تار مژه  که به یک تار مژه چسبانده شود مگا والیوم گفته میشود .
🔹این روش برای کسانی مناسب میباشد که مژه حجیم و پر را میپسندند.

انواع اکستنشن مژه ، اکستنشن مژه کلاسیک ، اکستنشن مژه هیبریدی ، اکستنشن مژه والیوم ، اکستنشن مژه مگا والیوم، عکس اکستنشن مژه کلاسیک ، عکس اکستنشن مژه هیبریدی، عکس اکستنشن مژه والیوم ، عکس اکستنشن مژه مگا والیوم
انواع اکستنشن مژه

آیا اکستنشن مژه دائمی هست؟

بدترین و بیشترین تصوری که از همه خدمات آرایشگری شایع میباشد و در ذهن خیلی از طرفداران اکستنشن مژه هم این طور جا افتاده این است که فکر میکنند روش اکستنشن به داشتن مژه های دائمی و مادام العمر کمک می کند در حالی که در اکستنشن مژه ، مژه های مصنوعی از موی سمور به مژه های شما چسبانیده میشوند و با ریزش مژه ها این مژه های شما هم میرزند ، در حالی که در کاشت مژه  توسط یک تیم جراحی انجام میشود که می توان مژه های دائمی داشت آن هم نه در همه افراد. در ضمن به عقیده متخصصان، پیوند مژه بسیار مشکل و پردردسر است، چون نزدیک چشم و بسیار حساس است.

ویژگی های اکستنشن کار مژه خوب

اکستنشنکار مژه خوب کسی است که با توجه به مقاومت و نازکی و ضخامت مژه ها اکستنشن مزه انجام دهد . بعد از انجام مژه ها احساس سنگینی بر روی مژه ها نشود. چسب مژه ها کنده نشوند . مشتری حین و بعد از انجام کار احساس درد و سوزش نکند . فقط بر روی مژه ها چسب زده شود از مزه های طبیعی و با کیفیت استفاده شود.

 

چگونه مژه هایتان را تقویت کنید؟

دو روش عالی و موثر برای تقویت مژه هایتان قبل از انجام اکستنشن مژه:

استفاده از روغن وازلین :هرشب قبل ازخواب لایه نازکی از وازلین را روی مژه ها زده و ماساژ دهید ، به مرور زمان تاثیرفوق العاده ی آنرا در رشدو بهبود ضخامت مژه ها مشاهده خواهیدکرد. 🔴از آنجایی که وازلین ازمشتقات نفتی است،در بعضی افراد ممکن است آلرژی ایجادکند.

استفاده از روغن سیاه دانه: فولیکول های مو را تحریک کرده وباعث افزایش رشد آن میشود.برای داشتن مژه ها و ابروهایی پرپشت تر و ضخیم تر آنهارا به روغن سیاه دانه آغشته کرده و ماساژ دهید.

 

ماندگاری اکستنشن مژه چقدر است؟؟؟؟

اکستنشن مژه به دلیل اینکه به مژه ها میچسبند با ریزش مژه ها ، ریزش پیدا میکند و حداقل سه هفته الی ۴ هفته طول میکشد . اکستنشن کار باید طوری روی مزه های شما کار کند که که این ریزش زودتر از زمان موعد انجام نشود . ضمنا بعد از ریزش مژه ها زمان ترمیم اکستنشن مزه فرا میرسد که باید ترمیم شود . در ضمن با انجام اکستنشن مژه در بهترین مرکز اکستنشن مژه در غرب تهران میتوانید ماندگاری اکستنشن مژه را افزایش دهید.

هزینه اکستنشن مژه چقدر میباشد؟

هزینه اکستنشن مژه به عوامل مختلفی بستگی دارد:

  1. به نوع اکستنشن درخواستی مشتری (اکستنشن کلاسیک و هیبریدی و والیوم و مگا والیوم و … )بستگی دارد.
  2. به حرفه ای بودن شخص اکستنشن کار بستگی دارد هرچه قدر اکستنشن کار حرفه ای باشد قیمت و ارزش کارش بیشتر میباشد.
  3. به نوع و جنس اکستنشن مژه و مواد مصرفی بستگی دارد .
  4. به آرایشگاه و سالی که مراجعه میکنید بستگی دارد.

حدود تعرفه های اکستنشن مژه بهترین مرکز اکستنشن مژه در غرب تهران ; کاشت کلاسیک ۱۰۰ ، والیوم ۱۲۰ ، کاشت موقت ۴۰ ، تاربه تار ۱۴۰هزار تومان

 

معرفی  بهترین مراکز اکستنشن مژه در غرب تهران شرق تهران و شمال تهران

یک دیدگاه در “بهترین مرکز اکستنشن مژه در غرب تهران”

  1. سلام..بهترین مواد برای لیفت ولمینت مژه چیه؟؟ قیمت انجام شده واسه مشتری چقدره؟؟

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *