مراقبت های بعد از اكستنشن مژه

۶ نکته مهم مراقبت های بعد از اكستنشن مژه

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

۶ نکته مهم که برای مراقبت های بعد از اكستنشن مژه لازم است در زیر اورده ایم. اکستنشن مژه یکی از آرایش های پرطرفدار زنانه میباشد که با هزینه حدود ۴۰۰ هزار تومان قابل اجرا است ولی باید هر زیبایی مصنوعی را مراقبت کرد تا ماندگاری بیشتری داشته باشد و زیبایی خودش را حفظ کند.

پس از اکستنشن مژه، برای حفظ مژه‌های جدید خود و بهبود ماندگاری آن‌ها، به چند مراقبت باید توجه داشت:

چشم تان را شستشو ندهید.

از آب و شوینده‌های آرایشی استفاده نکنید:

شستن مکرر صورت ممنوع
شستن مکرر صورت ممنوع

استفاده از شوینده‌های آرایشی ممکن است باعث لایه‌برداری و جدا شدن مژه‌های اکستنشن شده شود. برای شستشوی صورت، از پنبه یا دستمال نرم و محلول شستشوی آرایش استفاده کنید و تمامی روی صورت خود را به دقت پاک کنید.

شستشوی روزانه با شامپوی مخصوص

شامپوی مخصوص اکستنشن مژه

شستشوی روزانه، چربی و آلودگیهای روی مژه را از بین می برد. شستن آلودگی ها به ماندگاری بیشتر اکستنشن مژه کمک می کند. شما می توانید از شوینده ، صابون های مخصوص صورت و مژه یا شامپو بچه استفاده کنید. در انتخاب شوینده مناسب توجه کنید که شوینده فاقد الکل و روغن (چربی) باشد چرا که روغن اضافی می تواند چسب اکستنشن های مژه را تجزیه کند. (شستشوی بیش از حد ممنوع)

استفاده کرم چشم ممنوع

از روغن و کرم چشم استفاده نکنید:

استفاده کرم چشم ممنوع
استفاده کرم چشم ممنوع

روغن و کرم چشم ممکن است باعث لایه‌برداری و جدا شدن مژه‌های اکستنشن شده شود. بنابراین بهتر است از استفاده از این موارد خودداری کنید.

نکته ای در مورد ریمل اکستنشن مژه

می توانید ریمل را به اکستنشن مژه بزنید. با این حال، شما فقط باید ریمل را به اکستنشن مژه کلاسیک بزنید و نه به مژه های هیبریدی یا حجم دهنده. همچنین، باید از ریمل ضد آب روی اکستنشن مژه خودداری کنید، زیرا تمیز کردن آن دشوار است. در عوض، به سراغ یک ریمل مبتنی بر آب بروید.

ترمیم اکستنشن مژه

با مراجعه به سالن زیبایی، مژه‌های خود را بازبینی کنید:

ترمیم اکستنشن مژه
ترمیم اکستنشن مژه

با مراجعه به سالن زیبایی، می‌توانید مژه‌های خود را بازبینی کنید و در صورت نیاز تعویض کنید. برای حفظ ماندگاری و جذابیت مژه‌های خود، بهتر است هر دو تا سه هفته یک بار به سالن زیبایی مراجعه کنید.

محافظت از اکستنشن مژه

با تمامی اجسام خارجی از مژه خود دوری کنید:

ریمل برای محافظت از اکستنشن مژه ممنوع

بهتر است با تمامی اجسام خارجی از مژه خود دوری کنید، از جمله شانه، پنس، قطره چشم و مواد شوینده مخصوص مژه. همچنین، نباید به مژه‌های خود کشیده یا آن‌ها را باز و بسته کنید.

حداقل تا ۲۴ ساعت صورت تان را نشویید

بعد از اکستنشن مژه، چشم فرد نباید تا ۲۴ ساعت با آب در تماس باشد و حدالامکان تا ۴۸ ساعت حمام نروید تا کاملا چسب مژه محکم شده و روی چشم ها ماندگار باشد. شما می توانید از شوینده ، صابون های مخصوص صورت یا شامپو بچه استفاده کنید.

استفاده بیش اندازه از سونا، حمام بخار و …. ماندگاری اکستنشن مژه را پایین می آورد.

با رعایت این نکات، می‌توانید مژه‌های جدید خود را حفظ کرده و از زیبایی آن‌ها برای مدت طولانی لذت ببرید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *